Sekilass

A Simply Life of Me

   Jan 18

Berita-berita yang menyenangkan hati seorang aku.

Alhamdulillah. Terima kasih Allah kerana masih sayangkan aku. MAsih benarkan aku meminjam semua nikmat di dunia ini. Aku sekadar ingin luahkan rasa gembira. Minggu ini merupakan minggu yang menyenangkan hati. Hanif Naufal pun sudah pandai angkat bontot dalam cubaan untuk mengensot ke depan. Walaupun anak bonda ni main ngelat angkat sikit pastu golek. angkat sikit […]

Read the rest of this entry »

   Jun 02

Berita baik :)

hehe…berita baik buat peserta-peserta contest sekilass.com top 20.. :) haha..pdahal memang 20 orang ngam2 je yang join contest tu kan. thanks semua.

Dengan ini aku ingin beritahu korang. hadiah-hadiah untuk pemenang sudah diposkan!! di ulangi SUDAH DIPOSKAN. Memang betul-betul aku bagi kat tangan abang posmen yang kacak tuh. *pengsan jap*

Read the rest of this entry »