Sekilass

A Simply Life of Me

   Aug 03

Peluang berbuka puasa bersama penyampai HOT FM

kalau korang pendengar setia Hot FM, peminat kepada penyampai-penyampai radio kesayangan anda ni. jangan lepaskan peluang ini!!

Bukan sahaja dapat berbuka puasa dengan penyampai Hot FM. tapi diorang akan berbuka di rumah korang! ha…pada mereka yang nak asah skill memasak tu, ini saatnya nak tunjuk bakat kat dorang. hehehe….bukan sahaja penyampai Hot FM, mereka juga akan membawa seorang arti jemputan bersama-sama. siap tu tak tahu lagi la.

sumber : Hot FM

7 Pemenang bertuah dicari-cari sekarang ni. Nak menang? Mudah sahaja. Daftarkan diri anda dan berikan pantun paling kreatif dengan perkataan “segar dan bertenaga” dan .

Pemenang yang bertuah akan diumum menerusi Hot FM AM Krew. Hidrat semula, segar dan bertenaga sempena ramadhan bersama . (ayat copy paste dari laman Hot FM)

layari laman web Hot FM untuk maklumat lanjut!

sekilas : dari tadi aku duk pikir pantun sesuai! macam tak dapat2 je lagi ilham ni.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

Sudi-sudilah tinggalkan komen di sini ya.

%d bloggers like this: