Sekilass

A Simply Life of Me

   Apr 30

Panas : MOHD SAFUAN HILMI ugut bunuh NIK AZIZ

aku baru terbaca dari blog Herman Samsudeen mengenai hal ini. Seorang pemuda UMNO dengan berani matinya mengugut untuk membunuh NIK AZIZ dan sanggup dikenakan hukuman gantung untuk itu. Mengucap dik oiii…..Sekarang ni orang suka-suka hati jer nak bunuh-bunuh orang. Hey, dunia-dunia.

Dengarnya Facebook lelaki ini telah ditutup gara-gara komen dia pada wall FB tu la..haa..bahana nya FB ni…pandai-pandai la korang manfaatkannye..dah semakin menjadi-jadi…Aritu pasal Rafiqin…sekarang muncul pulak orang ini.

Hambik…no ic dia pun orang boleh tahu..huhuhu…untuk lebih lanjut sila ke blog Herman Samsudeen.

sekilas : sikap manusia tidak dapat di kawal lagi.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

24 Comments

  1. acab says:

    ini memang betul2 bodoh punya orang. macam yahudi dah

  2. Syafrizal says:

    Astaghfirullah, kalau tak suka Politik pun jangan dihina ulama yang ikhlas seperti Nik Aziz tu. Siang dan malam berjihad kerana Allah. Banyak betul pahala Nik Aziz dapat. Hari-hari orang kutuk dia. Tak nak sokong dia pun takpe tapi jangan hina dia. Tak elok. Kita kene muhasabah diri kita ni.

    P/S: Teringat satu kisah di Kelantan ada seorang hamba Allah cukup benci pada Nik Aziz lepas tu koyak kan poster pilihanraya Nik Aziz dan tonyoh2 ke bontotnya. Apa jadi lepas tu? Bontot berkudis. Nauzubillah. Semoga amik iktibar.

  3. imran says:

    Dah takde akal yang waras agaknya. huhu

  4. akii ahmad says:

    xnk ckp panjang2 cuma fikir2kan la dlu sebelum buat statement..kalu ye pon xsuke jgn la smp nk bunuh2..kata 1 m’sia..huhu

  5. zik says:

    apala… kalau tak suka pun jangan la sampai nak bunuh …tak pikir panjang betul…

    • Sekilas says:

      @zik, bila amarah menguasai diri…macam-macam lah benda yang menghasut fikiran. tu yg agaknya sampai nak bunuh2 ni. haih takut ar tinggal kat Malaysia skrg ni.

  6. PisangPanas says:

    Apa nak jadik la ngan mamat ni..

  7. ahmad ibrahim says:

    astagfirullah hal adzim…….

  8. Safuan Hilmi’s a retard.i don’t think for a sec he’s ever gon get that murder thing he’s bullshitting on his fb with his fellow retards buddies about gon get goin’.i pity his mother and father for having such son.

  9. NAzz says:

    budak hingusan & baru nak naik memang camtu….

  10. pemudaISLAM says:

    mude lagi da camnie…xtau pasal sel0k bel0k p0litik diam2 suda lar..
    hina ulama’ pulak tuh…nauzubillah~sm0ge allah bg taufik!!!

  11. Mattekullate says:

    Nama cantik hati busuk. Stakat belajar kat Uitm dah nak tunjuk pandai. Kalau aku jumpa mamat ni di kelate aku nak ajar ckit budak beringus ni. Belajar dulu dik tinggi-tinggi. Adik ni pakai hukum dan dalil mana sampai nak bunuh orang. Ulama-ulama terdekat dia tolonglah nasihat sikit. Bulu pahat baru nak tumbuh tak payahlah nak tunjuk ilmu tinggi. Cuba cakap pasal apa nak bunuh TGNA.

  12. Aduka says:

    Celaka kau Hilmi. Mulut busuk jubo masam.

  13. Aduka says:

    entahlah nak jadi apa. Beritau dia kalau berani sangat balik rogol mak dia lagi baik.

  14. Zahrin says:

    Agaknya kat mana lah mamat tu menyorok skrg ni ye? Mesti tak senang duduk skrg ni…kahkahkah. Kat dunia pun dah dpt bala disebabkan otak durjana budak safuan ni.

  15. nick matt says:

    cilakak punya safuan….

  16. hambaallah says:

    mmm.. memangla dia salah sbb mengutuk dan mengancam nyawa org y kita sayang sahabat2.. tapi kita y tahu berpikir nih jangan jadi macam dia pulak.. agama kita agama y indah sahabat2.. so, xsalah kalau kita komen guna bahasa y elok2.. sedangkan nabi muhammad memaafkan umatnya, apa kata kalau kita berdoa semoga dia pon mendapat hidayah.. moga Allah merahmati kita semua…

  17. noona asrar says:

    tanpa ilmu, tanpa pegangan,, macm ni la..

  18. east.sultan says:

    Teringat masa pilihanraya kecil kat Kg bini aku (Manik Urai) hari tu. Mengikut cerita bapak mentua aku, ada sorang putri um-NO tu dok hina TGNA.

    Dia kata, “Meh sini Nik Aziz… Aku nak tengyeh muka dia kat B*#%t aku”. Mengikut cerita, dia tak boleh kencing hinggalah dia mintak maaf dengan TGNA.

    Allahu’alam.

Sudi-sudilah tinggalkan komen di sini ya.

%d bloggers like this: